Home | Community | Message Board

MRCA Tyroler Gluckspilze
Please support our sponsors.

Viewing SporeJunkie's Ratings (17 General: 3.2 3.0 | 3 Trade: 5.0 ) Display: [ All | General | Trade ]  Sort: [ Rating | User | Date ]
[ See Ratings by SporeJunkie ] [ Rating Stats ] [ Opt Out ] Pages: 1
Invisiblesplit_by_nine
spiritwalker

Registered: 07/12/18
Posts: 15,465
Loc: reno
DWG
10/15/22 09:42 PM

oooooohhh... Fingerbangin'
OfflineYokal
Stranger

Registered: 09/18/20
Posts: 458
Last seen: 5 days, 5 hours
weirdo
08/21/22 02:54 AM

this guy is a troll i never even posted and he gives me a shitheel rating
OfflineOutsideOfMyMind
LSD Self Administrative Director
Male User Gallery

Registered: 10/06/20
Posts: 4,010
Last seen: 5 hours, 9 minutes
I hate you too
05/01/22 08:06 AM

But only I know how to hate even more than you do. So there you go.

SporeJunkie responded on 05/01/22 05:37 PM:

I’ve noticed. You go on about how everyone should do shit to help you and whatnot but talk about others like complete shit. For your own good, you may want to take some responsibility and get off your ass before it’s too late.

InvisibleQM33
(NOT A PUPPET!) ❤❤❤❤❤
I'm a teapot User Gallery

Registered: 04/10/20
Posts: 4,739
Loc: Oregon
Trash
10/08/21 03:15 PM

Bad vibe, low quality member. Seen nothing of value and only of cost. Knows very little of which he speaks.

https://www.shroomery.org/forums/showflat.php/Number/27490055/fpart/all/vc/1

SporeJunkie responded on 10/09/21 12:30 AM:

Yeah coming from basically the biggest dumb ass on this site. And that’s saying a lot. It’d honestly surprise me if he’s even old enough to be using this site. Either way 0’s are a plus in my book. Keep doin you faggot.

InvisibleMinion
Torque
 User Gallery

Registered: 10/24/07
Posts: 537
Loc: Jesusland
All of thee above.
09/09/21 11:38 PM

From LSD to legislation. Solid member.
InvisiblePsicomvb
not a weirdo
Male

Registered: 01/13/18
Posts: 4,392
Well
07/01/21 09:57 PM

you're unintelligent, fueled by anger and boners for guns, and say dumb stereotypical shit about black peeps.  Maybe once the topic isnt race or guns you'll be tolerable lol.  yousa gon get a fatty 0 shroomz

Edit: gonna up the rating a lil cuz it takes a major dickhead to get 0 shrooms. You're just a minor dickhead

edit 2: Naw, you are a thick dick. Chode style.  Say some clowns, stereotypical stuff n then pretend it's well intentioned and you say it cuz "tough luv" lmao

Last Edited 11/15/21 08:59 PM

SporeJunkie responded on 07/04/21 03:50 AM:

I’m not a dick. I’m a realist and blunt. I truly want us to all work together and get along. All races, genders and whatever other descript you can come up with. Nobody ever got anywhere by being coddled. It’s called tough love. If I didn’t get it I’d probably be in the ground or in jail. If you enable people then you don’t love them. Just sayin.

Edit: yeah I’m the one spouting stereotypical bullshit lol. Look in the mirror pal. And I’d rather have tough love for people anyday then have fake love and virtue signal to people you know are struggling. You’re one of the worst types of shit. Hard and clumpy. Keep lying to yourself you salty retard.

Last Edited 10/05/21 01:43 AM

InvisiblebodhisattaMDiscordReddit
Smurf real estate agent
 User Gallery

Registered: 05/01/13
Posts: 61,806
Loc: Milky way
Severely stupid opinions
06/22/21 07:43 PM

In the political discussion forums.

SporeJunkie responded on 06/22/21 09:07 PM:

And you’re a fucking retard.

Last Edited 09/05/21 01:13 AM

InvisibleUrb
El Jefe
Male User Gallery

Registered: 03/20/03
Posts: 38,537
Loc: WhoDat Nation
Only Zero's for my hero's.
10/11/20 06:07 AM

Can't have you running around in OTD with all 5's. You might get jumped.

I don't really know this guy , but I seen him defending someone in their absence. That seems solid AF to me.

:highfive::thumbsup:  :yesnod:  :dogpipe:

SporeJunkie responded on 10/12/20 01:16 AM:

I’m flattered lol

Offlineimachavel
I loved and lost but I loved-ftw
Male User Gallery

Registered: 06/06/07
Posts: 29,653
Loc: You get banned for saying... Flag
Last seen: 17 hours, 22 minutes
You just cannot capture it
08/21/20 08:36 PM

Re: Re: kissing cousin's.... kissing leads to...

Quite like this
Invisiblebudmanman
OTD Masterbater
Male

Registered: 02/07/07
Posts: 15,585
Loc: PNW
Gave me no shrooms.
07/02/20 10:21 AM

:sissies:
OfflineT666NY
From Mars
 User Gallery

Registered: 09/30/19
Posts: 127
Last seen: 10 months, 14 days
Thank you! :)
06/24/20 03:21 AM

Can’t wait for your prints!!! :smile:

Great person to talk to!
Offlinemicolatria
Male User Gallery

Registered: 12/03/13
Posts: 453
Loc: shroomery
Last seen: 3 days, 10 hours
.
06/21/20 06:19 AM

:print::print::print::print::print: grab this
OfflineNewbieS
User of semicolons.
Male User Gallery

Registered: 07/18/04
Posts: 24,282
Loc: SoCal
Last seen: 8 hours, 40 minutes
Plus Five
12/13/19 05:32 AM

For a fellow BEavis and Butthead fan.
InvisibleNiffla
Male User Gallery

Registered: 06/10/08
Posts: 41,902
Loc: Texas
5 of em'
05/01/19 04:15 AM

here man you deserve them
Invisiblegrewya
Gone Fishin'
Male User Gallery

Registered: 10/18/08
Posts: 4,030
Loc: Arlen Gun Club
NomNomNom
01/21/19 04:43 AM

nom'd

Last Edited 01/21/19 08:56 PM
InvisibleTexas Honey Badger
No fucks given
I'm a teapot User Gallery

Registered: 07/13/18
Posts: 38,547
Loc: Spicemaster Texas
Re: mah fukkas , wit cheese, 4 reel this time, errwit errwit
01/21/19 04:34 AM


:monkeyspank:
:derdance:

Last Edited 01/02/22 07:16 PM
Invisiblesui
I love you.
Male User Gallery

Registered: 08/21/04
Posts: 27,819
Loc: Cali, Contra Costa Co.
Welcome to the shroomery
01/21/19 02:42 AM

:psycrankey:
Pages: 1

Copyright 1997-2022 Mind Media. Some rights reserved.

Generated in 0.017 seconds spending 0.002 seconds on 6 queries.