Home | Community | Message Board


Edabea
Please support our sponsors.

Viewing sun_spots's Ratings (146 General: 4.0 | 4 Trade: 5.0 ) Display: [ All | General | Trade ]  Sort: [ Rating | User | Date ]
[ See Ratings by sun_spots ] [ Rating Stats ] [ Opt Out ] Pages: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Next >  [show all]
Invisiblebrk
Unless...
Male User Gallery

Registered: 04/10/14
Posts: 10,210
Loc: SA Flag
Probably one of burkes many puppets...
11/11/16 02:31 AM

Theres a bit of burke in all of us :lol:
InvisibleLocN9ne
ɢᄋᄋd ԲᄋЯ ᄁᄋȚᅢΙᄁɢ ᄂᄋ₩ᄂΙԲᄐ
 User Gallery

Registered: 04/17/15
Posts: 7,062
Loc: to the brain Flag
.
07/16/16 02:35 PM

:vibin:
InvisibleShroomerInTheRye
Cunning Linguist
I'm a teapot User Gallery

Registered: 01/12/12
Posts: 12,711
Loc: America's Microwave Flag
Romper Love
01/03/16 06:48 PM

:firstladyofapproval: <--Click this graem.  You know you want to.

I always enjoy when you grace the romp with your presence.

:sambergfive:

sun_spots responded on 01/07/16 10:29 PM:

:awepreciation: :sunspots:

OfflineT-Funkadelic
Hepatitis G
Male User Gallery

Registered: 05/14/13
Posts: 10,341
Loc: 2535 W Fairmont Ave MD 21... Flag
Last seen: 2 months, 6 days
Have 5
12/29/15 06:54 PM

Sun_Spot's is cool with me. I've always liked your post whenever I came across them. :thanx:

Last Edited 01/04/16 07:04 PM
InvisibleMr.PhilCybin
Master Baiter
I'm a teapot

Registered: 06/13/11
Posts: 11,619
Loc: Gnarnia
at first,
10/13/15 11:11 PM

I was kinda like, :snub:

but then you grew on me.

I like ya spots.

here's 5
Invisiblemindbodysoul
the fertile

Registered: 03/10/14
Posts: 912
stupid feminist
10/09/15 06:03 PM

can't take joke

sun_spots responded on 10/13/15 05:28 PM:

Lame revenge rating.

InvisibleAmanita86
OTD District Attorney
 User Gallery

Registered: 09/26/12
Posts: 72,763
Loc: hades
Here's your shitty rating..
09/17/15 10:24 PM

Because I don't know what I'm talking about..
Offlinemasspan
chemin eclair
 User Gallery

Registered: 07/26/08
Posts: 3,893
Loc: Flag
Last seen: 2 hours, 35 minutes
awesome
07/12/15 12:23 AM

you three, see you next time

:sunny:
InvisibleAnonamoose
Spongebob Nopants
Female

Registered: 09/25/12
Posts: 807
Loc: Bikini Bottom Flag
Good poster. Excellent burrito maker.
04/30/15 11:34 AM

For the pretty lady and her burrito. :baby:  :present:  :smile:
InvisibleRustifer
prestige worldwide
Male

Registered: 04/10/05
Posts: 7,071
Loc: Central Texas
She blocked me.
04/07/15 08:36 PM

Because she's a man hating feminazi.

sun_spots responded on 04/07/15 09:31 PM:

LOL

I don't know who you are, but you must've said some profoundly ignorant shit cuz I don't nig many people.  I guess you could consider that an accomplishment.

OfflineEuphie
@_@

Registered: 05/29/14
Posts: 2,181
Last seen: 3 years, 8 months
Best ginger
03/15/15 11:22 PM

is best. Your baby is adorable too and other nice things.

Also lol @ Redwood being butthurt and trying to call you not pretty.

Last Edited 03/15/15 11:24 PM
InvisibleMike_yy
Male User Gallery

Registered: 10/28/05
Posts: 7,253
I like your dry wit and modesty.
03/14/15 02:27 AM

:mushroom2::mushroom2::mushroom2::mushroom2::mushroom2:

sun_spots responded on 04/07/15 09:32 PM:

Thanks mang, you're cool too. :hippie:

OfflineTripsurfer
Prrrr
Male

Registered: 08/01/12
Posts: 6,024
Loc: West of Windward Flag
Last seen: 26 days, 10 hours
Not a gay dude
03/08/15 03:42 AM

:rofl:

sun_spots responded on 03/14/15 12:51 AM:

:lol:

Offlinedesant
Pleiadian Revolutionary
Male

Registered: 03/31/09
Posts: 7,038
Loc: Aether
Last seen: 3 years, 6 months
...
03/07/15 11:15 AM

yea bro i like your threads too :cool:
OfflineSagescruffy
CH
Male

Registered: 10/30/09
Posts: 1,922
Loc: PNW
Last seen: 1 month, 29 days
Wisdom
03/01/15 12:25 AM

Re: Re: I'm not attracted to genetelia and don't know how to describe my sexuality.

Wisdom

ahahaha thanks for the lols, so witty too with the Morgan Freeman meme.
http://www.shroomery.org/forums/showflat.php/Number/21896731/fpart/20/vc/1#21896731

Last Edited 08/06/15 04:48 AM
InvisiblePanzerCubed
 User Gallery

Registered: 11/22/12
Posts: 2,285
Loc: Nauru Flag
Nice to see another
02/19/15 10:22 AM

Oxytocin addict on the forums. :hehehe:

sun_spots responded on 02/19/15 11:16 AM:

It's true, I have a problem. :sad::awesomenod:

InvisibleTomandjerry58
Stranger

Registered: 01/27/03
Posts: 5,210
shit i really cant stand you
02/17/15 05:55 AM

But ill give you five stars for making me feel this way...:cheers:
OfflineMdahmer
Aloysius devadander abercrombie
Male User Gallery

Registered: 04/05/14
Posts: 2,516
Last seen: 3 years, 4 months
back at ya chick
02/10/15 08:49 PM

a good friend IRL and an excellent shroomery member :thumbup:
:mushroom2: :mushroom2: :mushroom2: :mushroom2: :mushroom2:

plus I like sun spots on girls, they are cute

Last Edited 02/10/15 08:52 PM
Offlinegref
Philosoraptor

Registered: 01/28/10
Posts: 1,142
Last seen: 3 years, 3 months
You're cool
02/08/15 07:15 PM

Even though I think you totally disagree with my ways you take it in very well and your constant head shaking is quite amusing for me.

Thanks for being a good sport!

Last Edited 02/08/15 07:15 PM
Offlinebloodsheen
ChemChaplin
Male User Gallery

Registered: 09/24/08
Posts: 7,659
Last seen: 10 months, 11 days
mostly pretty good
01/27/15 05:04 PM

Your last post in one of my threads reminded me I hadn't rated you yet. You occasionally say shit thats kinda unfair or uncalled for but as a rule you choose to say those things to people who basically deserve it :lol:

I was surprised as well that you are cute because angry women(posters) tend to either be masculine or unattractive. Keep doing what you are doing, people that get too many five star ratings are boring pointless people

Edit: I didn't know that I had rated you before, apparently a long while back. I re-read what I wrote and still agreed with it. I sincerely do mean that someone with all five star ratings are boring.
Like zappaisgod deserves his rating, hes a fucking asshole but hes intelligent and normally contributes something worthwhile. You've got this somewhat man-hating holier-than-thou demeanor a lot of times, but really, like I said before, you mostly direct it at people who deserve it

I do kinda wish you would grow your hair back out and let me live in it :aweoverdose:

Last Edited 01/17/16 05:02 PM

sun_spots responded on 01/17/16 07:32 PM:

:lol: Thanks, mang.  IDK where you get the impression that I hate men, but whatevs. You're alright by me. :flowers:

OfflineTheGreenArrow
Goodbye, Mr. Chops.
Male User Gallery

Registered: 06/22/12
Posts: 15,270
Last seen: 1 year, 4 months
Right on.
12/31/14 03:07 PM

I really started paying more attention to your posts lately.  You've been on point. :manofapproval:
OfflinePLURAL
PLUR
Male

Registered: 01/16/14
Posts: 31,266
Loc: PLUR
Last seen: 1 hour, 6 minutes
I don't always agree with your opinions...
12/26/14 10:38 PM

but you present them in a thought out and comprehensive manner usually without taking personal jabs at people, I respect that.

I also generally like your other posts as well.
InvisibleJohnnieYen
Okay
I'm a teapot

Registered: 03/15/11
Posts: 3,486
Loc: City Z
Thanks
12/23/14 04:32 PM

Thanks for your advice and concern over the last few weeks. I think you are an awesome person and I wish you all the best.

:zoidberg:
OfflineFlackoTheAlien
Mushrooms Alter Universes
Male User Gallery

Registered: 08/20/14
Posts: 473
Loc: United States, Florida Flag
Last seen: 9 months, 25 days
5 Mushrooms!!
12/17/14 09:53 PM

I don't know why I've waited this long to give you a rating, I'll admit I don't always agree with everything you say, But you are a very nice person, and however, i see eye to eye with alot of things you have said.
You are a good shroomerite and we need more cool people like you on here. I dont know why anyone would call you a troll :shrug:
Anyways peace out friend and keep it shroomy!:awedance:
Invisiblefoodsgoodtoo
FPSnosurrender
Male User Gallery

Registered: 02/13/09
Posts: 3,720
remember a picture of this one in some sort of washroom
12/06/14 09:34 PM

and know things about her

considering those knowledge values:mushroom2: :mushroom2:five :mushroom2:shrooms:mushroom2::mushroom2:
Pages: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | Next >  [show all]
Mycohaus
Please support our sponsors.

Copyright 1997-2020 Mind Media. Some rights reserved.

Generated in 0.031 seconds spending 0.006 seconds on 5 queries.