Home | Community | Message Board


MushroomCube.com
Please support our sponsors.

Community >> The Pub

Welcome to the Shroomery Message Board! You are experiencing a small sample of what the site has to offer. Please login or register to post messages and view our exclusive members-only content. You'll gain access to additional forums, file attachments, board customizations, encrypted private messages, and much more!

Jump to first unread post. Pages: 1
InvisibleFiery
fiery
I'm a teapot User Gallery

Registered: 12/24/12
Posts: 22,527
Holy ****, the "under slept, over worked", "depression spike" is real.
    #25109141 - 04/02/18 07:33 PM (3 years, 1 month ago)

Holy fukk, wtf?

I've been depressed before, but like it's usually my fault, just like taking on too much work.

Have to be careful about meltdowns, etc, losing your shit, etc. I've done good so far, lol.

Like working 16 hour days 7 or more days in a row, etc. A person is no longer able to keep their composer at times, or at least it's realllyyy hard to do.


Wow.


Fuck money, but get it.


Post Extras: Filter  Print Post  Remind Me! Notify Moderator
InvisiblePsicomvb
Male User Gallery


Registered: 01/13/18
Posts: 3,728
Re: Holy ****, the "under slept, over worked", "depression spike" is real. [Re: Fiery]
    #25109213 - 04/02/18 08:02 PM (3 years, 1 month ago)

A-fuckin-Men. What kinda work you do?


Post Extras: Filter  Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblesh4d0ws
LSx
I'm a teapot User Gallery

Registered: 02/26/08
Posts: 12,025
Re: Holy ****, the "under slept, over worked", "depression spike" is real. [Re: Fiery]
    #25109239 - 04/02/18 08:17 PM (3 years, 1 month ago)

sup flowie


--------------------


Post Extras: Filter  Print Post  Remind Me! Notify Moderator
InvisibleFiery
fiery
I'm a teapot User Gallery

Registered: 12/24/12
Posts: 22,527
Re: Holy ****, the "under slept, over worked", "depression spike" is real. [Re: Psicomvb]
    #25109324 - 04/02/18 08:59 PM (3 years, 1 month ago)

I'm a cook(chef) @ a fryer at a drive in bar joint at a projector movie theater, and I also help run a weekend counseling group at the local recovery school*

But the damn bar joint is kicking my ass, is what it is.
I also have side business yard work, pressure washing, home repairs, garden etc, house sitting, etc.



Quote:

sup flowie




what tha mah fukka is up?
who you be, dawg?


Post Extras: Filter  Print Post  Remind Me! Notify Moderator
InvisibleCitizen X
Call me Pepper,,
Other User Gallery
Registered: 01/19/14
Posts: 7,599
Loc: Djibouti
Re: Holy ****, the "under slept, over worked", "depression spike" is real. [Re: Fiery]
    #25109339 - 04/02/18 09:04 PM (3 years, 1 month ago)

Quote:

Fiery said:
Holy fukk, wtf?

I've been depressed before, but like it's usually my fault, just like taking on too much work.

Have to be careful about meltdowns, etc, losing your shit, etc. I've done good so far, lol.

Like working 16 hour days 7 or more days in a row, etc. A person is no longer able to keep their composer at times, or at least it's realllyyy hard to do.


Wow.


Fuck money, but get it.




Yeah work less. Take a few days off


--------------------


Rate me here


Post Extras: Filter  Print Post  Remind Me! Notify Moderator
InvisibleFiery
fiery
I'm a teapot User Gallery

Registered: 12/24/12
Posts: 22,527
Re: Holy ****, the "under slept, over worked", "depression spike" is real. [Re: Citizen X] * 1
    #25109345 - 04/02/18 09:07 PM (3 years, 1 month ago)

THe Problem( TM)

Is that I said I could/would do it, before I realized that I have a huge ass personal life.

SO it's like a big blast to my mah fukkin schedule.

So yeah. Going forward, I'll talk less and take more days off.


Post Extras: Filter  Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlinexbloodwhipx

Registered: 02/24/12
Posts: 12,791
Last seen: 1 year, 8 months
Re: Holy ****, the "under slept, over worked", "depression spike" is real. [Re: Fiery]
    #25109371 - 04/02/18 09:17 PM (3 years, 1 month ago)

Quote:

Fiery said:
Holy fukk, wtf?

I've been depressed before, but like it's usually my fault, just like taking on too much work.

Have to be careful about meltdowns, etc, losing your shit, etc. I've done good so far, lol.

Like working 16 hour days 7 or more days in a row, etc. A person is no longer able to keep their composer at times, or at least it's realllyyy hard to do.


Wow.


Fuck money, but get it.




I have never in my life worked a 16 hour day or worked more than 6 days in a week. Im doing fine, you need to chill lol


Post Extras: Filter  Print Post  Remind Me! Notify Moderator
InvisibleCitizen X
Call me Pepper,,
Other User Gallery
Registered: 01/19/14
Posts: 7,599
Loc: Djibouti
Re: Holy ****, the "under slept, over worked", "depression spike" is real. [Re: xbloodwhipx]
    #25109611 - 04/02/18 11:05 PM (3 years, 1 month ago)

Yeah man, take a break. Over-achiever :lol:


--------------------


Rate me here


Post Extras: Filter  Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Jump to top. Pages: 1

Community >> The Pub

Similar ThreadsPosterViewsRepliesLast post
* The old "spike in the steering wheel" ploy, eh?
( 1 2 3 4 all )
Phred 8,218 62 10/08/02 07:11 PM
by Anne_Atomic
* Real life dreams! ! ! PooPs 1,039 6 03/12/03 06:48 PM
by GWAR
* HOLY HELL! What a JAM! Adom 900 3 05/05/03 10:30 PM
by Adom
* Hardest Working Musician?
( 1 2 all )
Adom 4,285 30 05/06/03 10:00 AM
by Fliquid
* I'm truely shocked... Nobody listens to real music?
( 1 2 3 4 5 all )
wecontrolsweetfreedom 14,122 93 09/06/16 10:59 PM
by Jokeshopbeard
* just pics from work
( 1 2 3 all )
frogsheath 10,878 40 12/20/02 01:11 PM
by AJ420
* Are there any real communities out there? Adamist 1,344 18 07/10/03 10:17 PM
by Baby_Hitler
* Real Love Sterile 2,113 16 11/20/02 04:51 PM
by frogsheath

Extra information
You cannot start new topics / You cannot reply to topics
HTML is disabled / BBCode is enabled
Moderator: Entire Staff
140 topic views. 7 members, 21 guests and 66 web crawlers are browsing this forum.
[ Print Topic ]
Search this thread:
World Seed Supply
Please support our sponsors.

Copyright 1997-2021 Mind Media. Some rights reserved.

Generated in 0.028 seconds spending 0.01 seconds on 16 queries.