Home | Community | Message Board

MRCA Tyroler Gluckspilze
Please support our sponsors.


Welcome to the Shroomery Message Board! You are experiencing a small sample of what the site has to offer. Please login or register to post messages and view our exclusive members-only content. You'll gain access to additional forums, file attachments, board customizations, encrypted private messages, and much more!

Shop: PhytoExtractum Buy Bali Kratom Powder   Kraken Kratom Red Vein Kratom   Unfolding Nature Unfolding Nature: Being in the Implicate Order

Jump to first unread post Pages: < Back | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Next >  [ show all ]
InvisibleNiffla
Male User Gallery


Registered: 06/09/08
Posts: 37,472
Loc: Texas
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Synthe]
    #19238499 - 12/06/13 11:15 PM (8 years, 1 month ago)

Quote:

Synthe said:
Quote:

Niffla said:
Quote:

Shroomhunter510 said:
Reading  about Paul walkers death on my friends facebook pages also annoys me because the way they express they're sadness is almost  as if they personally  knew the guy outside his movie.





Yeah no doubt. Some stupid cunt (she really is a cunt btw) on my FB was saying how this was such a national tragedy and how 2013 really has been a year full of tragedies and how we must always live our lives to the fullest. I'd hate to break it to this bitch but EVERY SINGLE YEAR SINCE THE BEGINNING OF THE HUMAN RACE has been filled with tragedies. That's life for ya.

And I also liked how "the other guy" who died with Walker was barely mentioned or not mentioned altogether. That nerve of that son of a bitch for taking up an inch and a half of article space in the thousands of Paul Walker articles that poured out the following day



and yet you remain friends




SOCIETY




Not only are we friends, we're also soul mates.


--------------------


LET'S MAKE THE GROWERY GREAT AGAIN (OR FOR THE FIRST TIME OR WHATEVER LOL IDK)

CLICK THE LINK BELOW

https://www.growery.org/forums/postlist.php/Board/2


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
OfflineKonyap

Registered: 06/30/07
Posts: 33,945
Loc: Planet Piss
Last seen: 2 years, 2 months
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Mush 4 Brains]
    #19238504 - 12/06/13 11:17 PM (8 years, 1 month ago)

Quote:

Mush 4 Brains said:
Nelson Mandela was a racist piece of shit that should have been executed



Yeah I don't think he was any different then Quadafi we bombed awhile back


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
Offlineakira_akuma
Φύσις κρύπτεσθαι ὕψιστος φιλεῖ


Registered: 08/28/09
Posts: 82,455
Loc: Onypeirophóros
Last seen: 2 years, 27 days
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Mush 4 Brains]
    #19238514 - 12/06/13 11:19 PM (8 years, 1 month ago)

Quote:

Mush 4 Brains said:
Nelson Mandela was a racist piece of shit that should have been executed



dude, different countries, different cultures, different problems... you gotta... you gotta get that, right? or is this just Team America in here?


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
InvisibleMush 4 Brains
about tree fiddy
Male User Gallery

Registered: 12/19/07
Posts: 8,298
Loc: Tacos
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: akira_akuma]
    #19238595 - 12/06/13 11:37 PM (8 years, 1 month ago)

I'm just calling it how I see it, has nothing to do with my nationality.  And you can't say cultural differences and expect it to be a cover all for appalling savage actions.


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
InvisibleMush 4 Brains
about tree fiddy
Male User Gallery

Registered: 12/19/07
Posts: 8,298
Loc: Tacos
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Konyap]
    #19238604 - 12/06/13 11:39 PM (8 years, 1 month ago)

Quote:

Illyabo said:
Quote:

Mush 4 Brains said:
Nelson Mandela was a racist piece of shit that should have been executed



Yeah I don't think he was any different then Quadafi we bombed awhile back



Pretty much, I don't get why everyone is so enamored with him, like he's someone to look up to.


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
InvisibleRiderOnTheStorm
Reject thug culture
 User Gallery


Registered: 11/26/12
Posts: 1,855
Loc: Hug a hippie today
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Mush 4 Brains]
    #19238641 - 12/06/13 11:51 PM (8 years, 1 month ago)

Quote:

Mush 4 Brains said:
Quote:

Illyabo said:
Quote:

Mush 4 Brains said:
Nelson Mandela was a racist piece of shit that should have been executed



Yeah I don't think he was any different then Quadafi we bombed awhile back



Pretty much, I don't get why everyone is so enamored with him, like he's someone to look up to.



What makes you say this? I couldn't help but wonder if that was the case when I saw 20 different articles all sucking his dick and not a shred of objectivity in any of them, but all I've heard about him is that he helped end segregation in S Africa and that he was in jail for a long time. What made him a Gaddafi-like character?


--------------------


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
InvisibleGumby
Fishnologist
 User Gallery

Registered: 06/13/01
Posts: 26,655
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Konyap] * 2
    #19238646 - 12/06/13 11:52 PM (8 years, 1 month ago)

Quote:

Mush 4 Brains said:
Nelson Mandela was a racist piece of shit that should have been executed




Exactly what I expected from you.

Quote:

Illyabo said:
Quote:

Mush 4 Brains said:
Nelson Mandela was a racist piece of shit that should have been executed



Yeah I don't think he was any different then Quadafi we bombed awhile back



And you.


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
Offlineakira_akuma
Φύσις κρύπτεσθαι ὕψιστος φιλεῖ


Registered: 08/28/09
Posts: 82,455
Loc: Onypeirophóros
Last seen: 2 years, 27 days
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Mush 4 Brains] * 1
    #19238758 - 12/07/13 12:20 AM (8 years, 1 month ago)

Quote:

Mush 4 Brains said:
I'm just calling it how I see it, has nothing to do with my nationality.  And you can't say cultural differences and expect it to be a cover all for appalling savage actions.



actually, it has EVERYTHING to do with your nationality. because you don't know how shit works in Africa or the Middle East. lots of prove to that, too, just look at the war over in the middle east... trying to bring Democracy to a place that has tribal warfare.

:lol:

you need to address the issues in order of worst problems, to the least worse problems.

in American politics, people like to just skip right over to Dominion, because that's what works for them.


THAT AIN'T WHAT WORKS FOR EVERYONE EVERYWHERE.

that's why YOU and ALL THE OTHER PEEPS misunderstanding is SOLELY an issue of your nationality.


Edited by akira_akuma (12/07/13 01:38 AM)


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
InvisibleSell Your Soul
Nutmeg shaman
 User Gallery

Registered: 03/15/00
Posts: 40,819
Loc: Over there
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Gumby]
    #19238959 - 12/07/13 01:12 AM (8 years, 1 month ago)

Quote:

Gumby said:
Upon reflection of both of these recent deaths, I'm convinced that the large majority of people are fucking retarded.

I saw 30+ posts about Paul Walker's death, and six, yes SIX (I counted) about Nelson Mandela's death.

I find it absolutely appalling that more people are concerned about the death some teen heart-throb faggot that raced Vin Diesel in those shit movies then died in a car crash because he's an idiot. Sure Paul Walker did some charity work. WHOOP-DEE-FUCKIN-DOO.

Nelson Mandela changed the lives of millions of people over the course of decades, many of which he spent in prison and he never lost sight of his goals while in prison. He also set new standards for human and civil rights and worked to unify a country.

Paul Walker drove fucking cars in movies and made teenage girls wet, who the fuck cares about him? He did next to nothing for society.



Remember that Paul Walker was American, and most users of Facebook are .. well .. American,
and therefore, most will associate with .. gee, Paul Walker!

Now if you look at Web Pages where most traffic are African people, then Nelson Mandela will be the dude being talked about.
Imagine that!


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
OfflineThulean

Registered: 10/04/13
Posts: 99
Loc: British Columbia Flag
Last seen: 8 years, 1 month
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: akira_akuma]
    #19239173 - 12/07/13 02:14 AM (8 years, 1 month ago)

Quote:

akira_akuma said:
Quote:

Mush 4 Brains said:
Nelson Mandela was a racist piece of shit that should have been executed



dude, different countries, different cultures, different problems... you gotta... you gotta get that, right? or is this just Team America in here?



Stop it. I gave you evidence of this bullshit, you said you didn't care then. So stop giving you opinion about it, you little twat.


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
OfflineThulean

Registered: 10/04/13
Posts: 99
Loc: British Columbia Flag
Last seen: 8 years, 1 month
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Konyap]
    #19239179 - 12/07/13 02:16 AM (8 years, 1 month ago)

Quote:

Illyabo said:
Quote:

Mush 4 Brains said:
Nelson Mandela was a racist piece of shit that should have been executed



Yeah I don't think he was any different then Quadafi we bombed awhile back




Gaddafi was executed because he wanted to oppose the zionist banksters that control our markets and currency.

He wanted to switch his country to a gold standard and piss on the fiat currency every other country is infected with like a plague. Gaddafi was a freedom fighter and his people absolutely loved him. The rebels that were responsible for his death were none other than CIA funded jackals.


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
Offlineakira_akuma
Φύσις κρύπτεσθαι ὕψιστος φιλεῖ


Registered: 08/28/09
Posts: 82,455
Loc: Onypeirophóros
Last seen: 2 years, 27 days
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: akira_akuma]
    #19239197 - 12/07/13 02:24 AM (8 years, 1 month ago)

Quote:

Thulean said:
Quote:

akira_akuma said:
Quote:

Mush 4 Brains said:
Nelson Mandela was a racist piece of shit that should have been executed



dude, different countries, different cultures, different problems... you gotta... you gotta get that, right? or is this just Team America in here?



Stop it. I gave you evidence of this bullshit, you said you didn't care then. So stop giving you opinion about it, you little twat.



yah, you gave me evidence of someone's crap, so lets all drop what we're doing and fight in someone else's war. you hear that America. we gotta bring more Team America to the world. :rolleyes:

Quote:

akira_akuma said:
actually, it has EVERYTHING to do with your nationality. because you don't know how shit works in Africa or the Middle East. lots of prove to that, too, just look at the war over in the middle east... trying to bring Democracy to a place that has tribal warfare.

:lol:

you need to address the issues in order of worst problems, to the least worse problems.

in American politics, people like to just skip right over to Dominion, because that's what works for them.


THAT AIN'T WHAT WORKS FOR EVERYONE EVERYWHERE.

that's why YOU and ALL THE OTHER PEEPS misunderstanding is SOLELY an issue of your nationality.




Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
Offlineakira_akuma
Φύσις κρύπτεσθαι ὕψιστος φιλεῖ


Registered: 08/28/09
Posts: 82,455
Loc: Onypeirophóros
Last seen: 2 years, 27 days
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Thulean]
    #19239199 - 12/07/13 02:24 AM (8 years, 1 month ago)

Quote:

Thulean said:
Quote:

Illyabo said:
Quote:

Mush 4 Brains said:
Nelson Mandela was a racist piece of shit that should have been executed



Yeah I don't think he was any different then Quadafi we bombed awhile back




Gaddafi was executed because he wanted to oppose the zionist banksters that control our markets and currency.

He wanted to switch his country to a gold standard and piss on the fiat currency every other country is infected with like a plague. Gaddafi was a freedom fighter and his people absolutely loved him. The rebels that were responsible for his death were none other than CIA funded jackals.



oh man :lol: that's why it all happened.


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
Offline28064212
Special Agent Dale Cooper
Male User Gallery


Folding@home Statistics
Registered: 01/15/11
Posts: 12,115
Loc: Twin Peaks
Last seen: 8 months, 9 days
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Gumby] * 6
    #19239220 - 12/07/13 02:32 AM (8 years, 1 month ago)

Can't believe the ignorance over on the Shroomery.
:huxleyfacepalm:

You guys all believe the NWO puppets and lame stream media.

Nelson Mandela and Paul Walker are alive and well hitting the bong with John Lennon, 2 PAC, and Elvis on a secret illuminati island where they are planning the next 9/11.


--------------------


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
OfflineKonyap

Registered: 06/30/07
Posts: 33,945
Loc: Planet Piss
Last seen: 2 years, 2 months
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: akira_akuma]
    #19239237 - 12/07/13 02:39 AM (8 years, 1 month ago)

Quadafi built his country from the ground up, he was an amazing leader, the gov't killed him because his brother had something to do with white muslims in ireland blowing up a plane

our goverment bombed his country and killed his family to remove him and now they have no fucking clue what they are doing there because litterally the only people against him were backwards sheep peasents in the countryside I.e. the terrorist

say what you want about the guy he was as much a leader as mandela


Edited by Konyap (12/07/13 02:47 AM)


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
OfflineKonyap

Registered: 06/30/07
Posts: 33,945
Loc: Planet Piss
Last seen: 2 years, 2 months
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Konyap]
    #19239242 - 12/07/13 02:41 AM (8 years, 1 month ago)

libya iraq afganistan was the saudi's trying to oil block russia and keep them as far away as possible

you know the saudi's? The other brown guys?


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
Invisiblevinsue
Grand Old Fart
Male User Gallery


Registered: 02/17/04
Posts: 17,951
Loc: The Garden State(NJ) Flag
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Mush 4 Brains]
    #19239878 - 12/07/13 10:37 AM (8 years, 1 month ago)

Quote:

Mush 4 Brains said:
Nelson Mandela was a racist piece of shit that should have been executed



No wonder you're an opt out... :doublefu: . . . :peace:


--------------------

"All mushrooms are edible; but some only once." Croatian proverb. BTW ...
  Have You Rated Ythans Mom Yet ?? ... :taser:  ... HERE'S HOW ... (be nice) .  :mod: ... :peace:


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
OfflineTranceInTheForest
Alive or Just Breathing
 User Gallery


Registered: 04/05/12
Posts: 978
Last seen: 4 years, 10 months
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: vinsue] * 1
    #19239922 - 12/07/13 10:55 AM (8 years, 1 month ago)

Why can't you just be respectful of both deaths? Paul Walker wasn't even driving the car that got demolished, so why don't you lighten up on calling him an "idiot" This wasn't a Ryan Dunn situation and even that one was still a little sad.

Of course Nelson Mandela has done greater things for the world, but Paul Walker lived a modest life. It was a surprising death. Lighten up.


--------------------


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
OfflinePatlal
You ask too many questions
Male User Gallery


Registered: 10/09/10
Posts: 44,087
Loc: Ottawa Flag
Last seen: 4 hours, 27 minutes
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Gumby]
    #19239927 - 12/07/13 10:57 AM (8 years, 1 month ago)

Quote:

Gumby said:
Upon reflection of both of these recent deaths, I'm convinced that the large majority of people are fucking retarded.

I saw 30+ posts about Paul Walker's death, and six, yes SIX (I counted) about Nelson Mandela's death.

I find it absolutely appalling that more people are concerned about the death some teen heart-throb faggot that raced Vin Diesel in those shit movies then died in a car crash because he's an idiot. Sure Paul Walker did some charity work. WHOOP-DEE-FUCKIN-DOO.

Nelson Mandela changed the lives of millions of people over the course of decades, many of which he spent in prison and he never lost sight of his goals while in prison. He also set new standards for human and civil rights and worked to unify a country.

Paul Walker drove fucking cars in movies and made teenage girls wet, who the fuck cares about him? He did next to nothing for society.




One of my roommate did the same thing yesterday.

I was talking about Mandela and she answered: Now their gonna talk about Mandela for 6 months... (skip to another part of the convo)... all I've been doing lately is watch Paul Walker's movie. Then I asked her: Are you gonna read Mandela'a biography? She said fuck no...

And that's what's wrong with this world.


--------------------


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
InvisibleOneMoreRobot3021
Male


Registered: 06/06/03
Posts: 61,013
Loc: the sky
Re: Facebook: Paul Walker's Death vs Nelson Mandela's Death [Re: Gumby]
    #19240046 - 12/07/13 11:35 AM (8 years, 1 month ago)

Disclaimer: I haven't read this thread, only your original post. someone else probably said this.

Anyway, seems like this is more of an indictment of the characters with whom you keep company (on Facebook at least) than, I dunno, society at large.


--------------------
Acid doesn't give you truths; it builds machines that push the envelope of perception. Whatever revelations came to me then have dissolved like skywriting. All I really know is that those few years saddled me with a faith in the redemptive potential of the imagination which, however flat, stale and unprofitable the world seems to me now, I cannot for the life of me shake.

-Erik Davis


Extras: Filter Print Post Remind Me! Notify Moderator Top
Jump to top Pages: < Back | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | Next >  [ show all ]

Shop: PhytoExtractum Buy Bali Kratom Powder   Kraken Kratom Red Vein Kratom   Unfolding Nature Unfolding Nature: Being in the Implicate Order


Similar ThreadsPosterViewsRepliesLast post
* conan obrien walker pipeline relativexistance 477 2 05/21/06 01:11 PM
by killme
* Walker Texas Ranger *DELETED* InTheFlesh714 745 4 03/20/06 09:27 PM
by DNKYD
* Willie Nelson busted with weed and shrooms...
( 1 2 all )
RoosterCogburn 2,997 27 09/19/06 05:32 AM
by loopin20
* Nelson Mandela Speaks out on US war with Iraq
( 1 2 3 all )
Spiffy 7,497 56 02/16/03 09:27 PM
by Cracka_X
* Death of a scofflaw Phred 575 2 01/19/05 04:57 PM
by lesstutrey
* America = Amaruka (not from Amerigo V.) kotik 7,173 10 03/10/06 10:08 AM
by Charles
* Help me choose...v Sterile 1,159 9 05/20/05 04:46 PM
by emptywisdom
* I saw The Dead and Willie Nelson Last night. Crass 1,004 7 07/02/03 10:01 PM
by Drummer

Extra information
You cannot start new topics / You cannot reply to topics
HTML is disabled / BBCode is enabled
Moderator: Entire Staff
6,545 topic views. 3 members, 14 guests and 35 web crawlers are browsing this forum.
[ Print Topic | ]
Search this thread:

Copyright 1997-2022 Mind Media. Some rights reserved.

Generated in 0.044 seconds spending 0.012 seconds on 19 queries.