Home | Community | Message Board


Vaposhop
Please support our sponsors.

Community >> The Pub

Welcome to the Shroomery Message Board! You are experiencing a small sample of what the site has to offer. Please login or register to post messages and view our exclusive members-only content. You'll gain access to additional forums, file attachments, board customizations, encrypted private messages, and much more!

Amazon Shop for: Grateful Dead, Jimi Hendrix, Phish, Pink Floyd, Shpongle

Jump to first unread post. Pages: 1 | 2 | Next >  [ show all ]
OfflineROLLIN ball
fast food bunnyconfederacy

Registered: 11/11/02
Posts: 43
Loc: HELL (your basement)
Last seen: 14 years, 2 months
what kinda music do yall suckaz like!?
    #1084998 - 11/25/02 06:57 PM (14 years, 3 months ago)

i love mindless self indulgence...
best band ever
but as far as catagories i like : techno-trance-electronica, punk , ska, reggae, hip hop, jungle rap, juggalo rap, FRANK ZAPPA and infected mushroom fucking rule my world also


--------------------
<<()>><><><><><><><><><><><><><><><><><<()>>
FAST FOOD BUNNY CONFEDERACY?
<<()>><><><><><><><><><><><><><><><><><<()>>


Edited by ROLLIN ball (11/25/02 06:59 PM)


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlinefrogsheath
Stranger
Registered: 02/18/02
Posts: 915
Loc: Chicago, Illinois U.S.A.
Last seen: 1 year, 8 months
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: ROLLIN ball]
    #1085067 - 11/25/02 07:23 PM (14 years, 3 months ago)

Zappa. Dylan. and of course Red Rider.


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineROLLIN ball
fast food bunnyconfederacy

Registered: 11/11/02
Posts: 43
Loc: HELL (your basement)
Last seen: 14 years, 2 months
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: frogsheath]
    #1085107 - 11/25/02 07:35 PM (14 years, 3 months ago)

i also love marilyn manson.. i dont really like the whole depressed goth thing hes got going on but what he says in his music is so fucking smart it makes up for all of that  :grin:

HES SO SEXY!!!!
mm mm good
me is a homo  :grin:


--------------------
<<()>><><><><><><><><><><><><><><><><><<()>>
FAST FOOD BUNNY CONFEDERACY?
<<()>><><><><><><><><><><><><><><><><><<()>>


Edited by ROLLIN ball (11/25/02 07:37 PM)


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlineshroomizzy
Souless
Male User Gallery

Registered: 09/22/02
Posts: 3,682
Loc: The Center of the Room
Last seen: 4 hours, 18 minutes
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: ROLLIN ball]
    #1085836 - 11/25/02 11:44 PM (14 years, 3 months ago)

poison the well fucking owns! and glassjaw, glassjaw is original as hell, not so fond of the new stuff but the first glassjaw is fucking amazing, if you are ever depressed about a girl well then glassjaw is the band for you


--------------------
:::::Sincerely Yours, I disown you:::::


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Offlinebluesky
mushroom cowboy

Registered: 09/04/02
Posts: 561
Last seen: 13 years, 7 months
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: ROLLIN ball]
    #1085872 - 11/25/02 11:55 PM (14 years, 3 months ago)

the allman brothers band is me favorite........Stevie Ray Vaughan and double Trouble.........The grateful dead............most of the trippy classic rock genre.............most Fleetwood Mac also, if you are wondering why, listen to it while in an altered state of mind.........fuckin crazy folky maddness.  :grin: :grin: Folk music makes me happy.  :grin: :laugh: 


--------------------
You're my blue sky, you're my sunny day,
Lord you know it makes me high when you turn your love my way. Turn your love my waaaaaay, Yea.
-Richard (Dickey) Betts


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblebivalve
Stranger
Registered: 07/22/00
Posts: 3,107
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: ROLLIN ball]
    #1085958 - 11/26/02 12:17 AM (14 years, 3 months ago)

Phish, Tool, the Grateful Dead, and trance.


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisibledownforpot
Stranger
Male
Registered: 06/25/01
Posts: 5,715
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: bivalve]
    #1085967 - 11/26/02 12:19 AM (14 years, 3 months ago)

HOW MANY TIMES, HOWMANY FUCKIN TIMES?!?!?!?!? YOU PLAY WITH YOUR BALLS AND JUDGE MY LIFE???? what the fuck, u mother fucker, who the fuck ARE YOU, you judging my life!!! how many times will i ask myself, why howmany times??!?!?!?!?


--------------------



http://www.myspace.com/4th25


"And I don't care if he was handcuffed
Then shot in his head
All I know is dead bodies
Can't fuck with me again"


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblespud
I'm so fly.

Registered: 10/07/02
Posts: 44,410
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: ROLLIN ball]
    #1086117 - 11/26/02 12:59 AM (14 years, 3 months ago)

modest mouse 0wnz me


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineFlusH
Random person on Internet
 User Gallery

Registered: 10/23/01
Posts: 2,645
Loc: Bizzaro World
Last seen: 16 hours, 47 minutes
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: downforpot]
    #1086197 - 11/26/02 01:21 AM (14 years, 3 months ago)

Fuck..... he he he. I was never down with the clown but I like some of their beats. What is a juggalo? Well he ties a string around his nutz and jumps out the second story window....... .....Ohhhh!!.....


--------------------


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineLoop_Theorist
addict
Registered: 04/22/02
Posts: 604
Last seen: 10 years, 5 months
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: ROLLIN ball]
    #1087222 - 11/26/02 11:11 AM (14 years, 3 months ago)

Boards of Canada, Autecher, Amon Tobin, For-Tet, Squarepusher, FSOL, Pongoid, MATMOS(not for tripping!!), various other electronic stuff, some Jazz, some rock stuff..



-Loop


--------------------
Pack-tight, midnight, ship it to tha coast.
Some take tha plane, you, you on tha boat,
right beside tha money which right beside tha coke
Passin by tha coastgaurd, right under their nose.

To the US-HEY where anyone can getny, MIA all the way to New Your city, you a twenty now....


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineSterile
mushroom lover
 User Gallery

Registered: 03/16/01
Posts: 2,506
Loc: under the Amanita
Last seen: 16 days, 12 hours
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: ROLLIN ball]
    #1088323 - 11/26/02 07:16 PM (14 years, 3 months ago)

Psy-Harmonics(label) play very enlightening music.
It's a blend of morphing sounds that change continuesly!
It's the closer to the meaning of trance ,music can get , from what i ve heard untill now.


--------------------
The Source Of The Force
Is The Power Of The Mind


"if you don't like what you're doing, you can always pick up your needle and move to another groove." - timothy leary"
Anno: "-I can do anything with those clouds!"
Annos Tek




Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
InvisibleShroomismM
Space Travellin
Male User Gallery
Folding@home Statistics
Registered: 02/13/00
Posts: 64,642
Loc: 9th Dimension
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: ROLLIN ball]
    #1090299 - 11/27/02 07:59 AM (14 years, 3 months ago)

Well SUCKA...I listen to a lot of metal.. like:

Opeth, Iced Earth, In Flames, Death, Blind Guardian, Tool, Testament, Nevermore, old Metallica/Megadeth, Pantera, Sepultura, At the Gates, Samael, Slayer, Nile, Cacophony, Children of Bodom, Anthrax, Emperor, Diabolical Masquerade, Arcturus, Demons and Wizards, System of a Down, Opthalamia, Borknagar... etc.

Also listen to a lot of trance, goa, ambient... Shpongle, Infected Mushroom, Aphex Twin, Astral Projection, Pleiadians, Oakenfold...

And classical - Bach, Chopin, Beethoven, Vivaldi, Strauss...you know the good shit

And some other stuff too


--------------------


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineLarrythescaryrexS
teardrop on the fire
Male User Gallery

Registered: 07/20/00
Posts: 10,961
Loc: further down the spiral
Last seen: 3 months, 24 days
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: Shroomism]
    #1090551 - 11/27/02 10:53 AM (14 years, 3 months ago)

system of a down?

I bet you like that one music video they have  :wink:

I like all kinds of music.
Even some country  :shocked:


--------------------
RIP Acidic_Sloth

Sunset_Mission said:
"larry the scary rex
verily scary when thoroughly vexed
invoke the shadows and dust, cast a hex
mercifully massacring memories masterfully
relocate from Ur to 8th density and become a cosmic bully
mulder and scully couldn't decipher his glyphs
invoke the shadows and dust, smoke infernal spliffs"
April 24th 2011


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineDERRAYLD
Constructus

Registered: 05/13/02
Posts: 1,712
Loc: South Africa
Last seen: 8 years, 4 months
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: Larrythescaryrex]
    #1090776 - 11/27/02 12:45 PM (14 years, 3 months ago)

Damn Larry, you`re still alive??
Not cultivating anymore?


--------------------
Derrayld and out of control


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineStrumpling
Neuronaut
Registered: 10/11/02
Posts: 7,571
Loc: Hyperspace
Last seen: 5 years, 9 months
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: ROLLIN ball]
    #1091204 - 11/27/02 03:43 PM (14 years, 3 months ago)

Shpongle


--------------------
Insert an "I think" mentally in front of eveything I say that seems sketchy, because I certainly don't KNOW much. Also; feel free to yell at me.
In addition: SHPONGLE


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineMurex
Reality Hacker

Registered: 07/28/02
Posts: 3,599
Loc: Traped in a shell.
Last seen: 9 years, 5 months
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: Strumpling]
    #1091727 - 11/27/02 07:44 PM (14 years, 3 months ago)

Tool and Trance.


--------------------
What if everything around you
Isn't quite as it seems?
What if all the world you think you know,
Is an elaborate dream?
And if you look at your reflection,
Is it all you want it to be?



Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
InvisibleMorphrying
Innocent as Hell
Registered: 06/22/00
Posts: 2,465
Loc: seated
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: ROLLIN ball]
    #1092176 - 11/27/02 10:22 PM (14 years, 3 months ago)

Brahms, Beethoven, Haydn, Chopin (he's the master!), some Mozart, Beatles, Tool, Megadeth, Motley Crue, John Lennon, Bob Dylan...
Don't like Stravinsky (too psycho!)...
oh yeah I forgot to mention Cat Stevens and Led Zep...
bivalve you are a liar!
I still love you though bv <3


Edited by Morphrying (11/28/02 03:28 PM)


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Invisiblebivalve
Stranger
Registered: 07/22/00
Posts: 3,107
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: Morphrying]
    #1092381 - 11/27/02 11:27 PM (14 years, 3 months ago)

Thank you.


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
InvisibleEffedS
 User Gallery

Registered: 05/15/02
Posts: 7,364
Loc: Daylight Slavings
Post deleted by Administrator [Re: ROLLIN ball]
    #1092492 - 11/28/02 12:03 AM (14 years, 3 months ago)



Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
OfflineGringoLoco
I spit in theface of peoplewho ain't cool.
 User Gallery

Registered: 10/08/01
Posts: 6,118
Loc: Monterey, CA
Last seen: 7 years, 11 months
Re: what kinda music do yall suckaz like!? [Re: Effed]
    #1092911 - 11/28/02 02:29 AM (14 years, 3 months ago)

Led Zeppelin, Pink Floyd, Hendrix, Doors, Dream Theater, Pantera, Stone Temple Pilots. Pretty druggie standard music, I'd say.


Post Extras: Print Post  Remind Me! Notify Moderator
Jump to top. Pages: 1 | 2 | Next >  [ show all ]

Amazon Shop for: Grateful Dead, Jimi Hendrix, Phish, Pink Floyd, Shpongle

Community >> The Pub

Similar ThreadsPosterViewsRepliesLast post
* Music that people get pissed at you about for thinking it is over-rated.
( 1 2 3 4 5 6 7 8 9 all )
Drewwyann 9,051 173 12/29/07 08:50 PM
by RonaldFuckingPaul
* do you have sleepytime music?
( 1 2 all )
tiny_rabid_birds 1,269 30 09/26/07 02:37 PM
by jewunit
* .
( 1 2 3 4 5 all )
unretarded 4,316 82 12/26/08 10:59 PM
by mentalIMAGE
* Can anyone help me out with some music? (Trance/Techno)
( 1 2 all )
Your Destination 2,323 39 10/05/08 10:56 AM
by KillerPicklez
* Reggaeton: the only genre of music I will write off completely as shit.
( 1 2 all )
OneMoreRobot3021 2,599 36 06/05/06 12:59 PM
by Asante
* MUSIC??? ROLLIN ball 1,276 11 11/14/02 12:36 AM
by Phluck
* "Stop playing that NIGGER music!"
( 1 2 3 all )
theuser 4,063 51 05/18/07 04:20 AM
by theuser
* Music suggestions
( 1 2 all )
jewunit
1,771 34 04/08/08 11:35 AM
by UnholyChild666

Extra information
You cannot start new topics / You cannot reply to topics
HTML is disabled / BBCode is enabled
Moderator: Entire Staff
3,009 topic views. 22 members, 124 guests and 86 web crawlers are browsing this forum.
[ Toggle Favorite | Print Topic | Stats ]
Search this thread:
Myco Supply
Please support our sponsors.

Copyright 1997-2017 Mind Media. Some rights reserved.

Generated in 0.04 seconds spending 0.007 seconds on 16 queries.